DIFFERENCE - INSTITUTE MAGAZINE

16.04.16


הפעם אני מביאה לכן הפקה שלנו שפורסמה במגזין האופנה היוקרתי, INSTITUTE MAGAZINE
כשעבודה שלך מתפרסמת במגזין בינלאומי נחשב, זו תחושה שמאד קשה לתאר במילים.
אבל זה מדהים איך שברגע שזה קורה, המח כבר רץ וחושב על הקונספט הבא, ועל המגזין הבא שבו עבודה שלך תתפרסם.
זה מדרבן מאד לצאת מהקופסא, לחשוב בצורה בלתי רגילה, ובעיקר לצאת מה- COMFORT ZONE שלך.
אני מאד אוהבת הפקות כאלו שמוציאות אותי מאזור הנוחות שלי וגורמות לי לשבור את הראש ולשחק עם כל מה שאני רק יכולה. אני גם באמת מאמינה שזה הופך אותי מאפרת טובה יותר גם בתחום של הכלות.
אני יצירתית יותר, מכירה חומרים ומוצרי איפור וטיפוח שלא הייתי מכירה אם הייתי מתעסקת רק באיפור כלות, ומביא אותי לחשיבה יוצאת דופן והתאמה מושלמת לכל כלה.

בעבודת האיפור הזו השתמשתי במוצרי איפור 'רגילים' וגם בחומרי יצירה אותם אני קונה בחנויות יצירה שונות.
וגם את המוצרים הרגילים אני בוחנת ומשתמשת בהם לאו דווקא בייעודם המקורי.
מוצרי איפור -
צלליות רגילות וצלליות אבקה (MAC, MINERAZ' איל מקיאג')
צבעי מים לציורי פנים וציורי גוף (,בעיקר MEHRON, DFX,, GLOBAL, )
איילינר ג'ל (פלואידליין של מאק - שימש בעיקר כמסקרה)
נצנצים של חברות איפור שונות - LIT COSMETICS, MAC
חומרי יצירה -
נצנצים ליצירה (כאלו שחתוכים גס, מגיעים עם כל מיני גדלים בשקית ובמגוון צבעים)
עלי זהב וכסף  גם הם מותאמים ליצירה.


כל ה"המריחות" שאתם רואים בתמונות, הם תוצר של צילום מדויק ומופלא של עדן גבאי - צלם אופנה איתו אני עובדת הרבה.

בזמן העבודה על האיפור ובזמן הצילומים, הרגשתי שאני יוצרת גלקסיות שונות.
רציתי שיראו טקסטורות שונות והחזרי אור רבים, ורצינו שיווצרו מריחות יפות של אור בצילומים.
אז עשינו הרבה עבודת הכנה, הרבה ניסוי וטעייה. אף אחד מאתנו לא עשה משהו דומה בעבר, לכן היינו חייבים להיות יצירתיים, הן באיפור והן בצילום. אבל כמובן - זה מה שהיה הכי מעניין בעבודה הזו - האתגר של יצירה של משהו חדש. מהבטן. טכניקות שלמדנו בעבר אולי יעזרו לנו בדרך, אבל החכמה היא להעיז ולנסות דברים חדשים.
לחשוב מחוץ לקופסא, להשתמש בכל חומר שרק עולה בדעתנו, וגם בחומרים שנראים לנו הזויים.
רק ככה נביא יצירה אמיתית ומקורית. יצירה שלנו.
הרבה כוכבים רצים בשמיים, בכל מיני צבעים ובכל מיני צורות. גלקסיות שונות, כל כך קרובות אם זאת כל כך רחוקות.
כשעדן הראה לי את התמונות הסופיות, בכלל ראיתי דרקונים :)

השבוע קראתי מישהי אומרת שאיפור זו אינה אומנות וזה סתם לזרוק ככה וככה.
לא ידעתי מה אני יותר - נפגעת או כועסת, שכך מישהי מצהירה באוויר, על מה שמבחינתי הוא לחלוטין הדרך שלי לביטוי אומנותי. לא משנה אם באיפור כמו כאן, או כשאני מאפרת כלות. איפור הוא האומנות שלי.
החלטתי בעיקר לשחרר את המשפט הזה, ולאחל לה שתמצא את האמנית שבה :)

תהליך היצירה - תמונות אקסלוסיביות לכן מאחורי הקלעים ;-)











מוזמנות לראות את התמונות וגם להציץ במגזין האופנה INSTITUTE


להפקה המלאה במגזין:
https://institutemag.com/2016/03/18/difference/






שלכם באהבה -
שרון.

חג שמח!









DIFFERENCE - INSTITUTE MAGAZINE
איפור : שרון לוסטיג לונטל
צילום: עדן גבאי
דוגמניות: שחר ליולי ואפי לסיי טאלנט

להפקה במגזין:
https://institutemag.com/2016/03/18/difference/


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה