אז למה לי פוליטיקה עכשיו ? Makeup for Politicians

5.3.2016


עזבו פוליטיקה ודעות פוליטיות.

כשאדם כמו יצחק (בוז'י) הרצוג נכנס לסטודיו שלי ומתיישב בכסא האיפור שלי..
ועוד שואל אותי על שבוע האופנה בניו יורק.. זה מרגש! smile emoticon
כשהייתי בניו יורק (תיכף אכתוב גם על זה, התחלתי לעדכן את הבלוג אחרי שחזרתי משבוע האופנה בניו יורק.. אל דאגה, אספר פה את כל החוויות!) נתקלתי בכתבה על מאפרת שמאפרת את כל צמרת הפוליטיקה בארה"ב, ואמרתי לעצמי:
 וואלה, איזה מגניב זה!  הייתי מוכנה להכנס לנעליה.

מעולם לא הבעתי את דעותיי הפוליטיות, כי מבחינתי זה משהו אישי שלא קשור למקצועיות שלי. אני עובדת עם נשים ואנשים. וזהו. בלי תיאורים מיותרים. 
בסוף השבוע האחרון קיבלתי טלפון מעופר נוימן, הדובר של יצחק (בוז'י) הרצוג ומפלגת המחנה הציוני, ששאל אותי אם אני פנויה לאפר את בוז'י, שמצטלם לראיון לפגוש את העיתונות בנופי הקיבוץ.

עברו תחת ידיי במרוצת השנים אנשים מפורסמים, וגם זכיתי להרגיש מקרוב הרבה פוליטיקאים. אבל זה תמיד רחוק, במקום אחר, על סט צילומים או באירוע גדול והמוני. אז ריבוי המאבטחים והמכוניות לא הרשים אותי, כי מבחינתי זה דבר שבשגרה.

אבל אף אחד לא הכין אותי לרגע בו דמות גדולה בפוליטיקה הארצית, נכנסת לסטודיו שלי ומתיישבת בכסא האיפור שלי.
מה אני אגיד לכם? התרגשתי.
גיליתי אדם אכפתי ונעים, שבאמת מתעניין ויודע לפרגן.
מקווה שזו לא הפעם האחרונה, ונראה לי שמצאתי לי עוד נישה מעניינת .. :)












מוזמנות לפייסבוק שלי לעוד הפתעות...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה