Happy Bday Grandpa לזכרו של סבא שלי

שרגא לוסטיג - 09.03.1926 - 22.08.2015

מילים אישיות לזכרו של סבא שלי, שטס לטייל בעולם ולבקר חברים ומשפחה, ולבו נדם במפתיע.
זה נשמע מוזר שיכול להיות אבל כה גדול על אדם סה"כ מבוגר, שהלך לעולמו. הרי זה טבע העולם.
ועוד על סב... לא תמיד אנחנו קרובים להורים של הורינו..
אבל סבא שלי, סבא שלי היה לי לאב שני.
והיה 'בריא כמו שור'. לא הייתה לנו שום הכנה. שום אפשרות לפרידה אחרונה.
הוא טס להונגריה ביום שני, וביום שבת, בזמן שהייתי בצילומים, קיבלנו את הידיעה מחבריו.
לקח לנו שבוע שלם של בירוקרטיות להביאו ארצה, ועוד כמעט חודשיים להחזיר את הציוד שלו.
סבא שלי לא היה רק שלי. הוא היה גם סבא-רבא לבתי דניאל, שזכתה לסבא מדהים ואוהב עד כמט גיל 3.
אני חושבת שזה החלק שהכי קשה שלי, שהם לא חווים יותר אחד את השניה.
מקווה שהיא באמת תזכור אותו גם בעתיד. אנחנו בהחלט נעשה הכל כדי שזה יקרה.
היום חל יום הולדתו. והחלטתי לשתף אתכם במילים שכתבתי לו.


סבא
היום היית אמור לחגוג 80.
אבל החלטת להשאר בן 79.
עברה כבר כמעט חצי שנה, דניאל כבר בת 3.
ואני פה, עדיין לא מעכלת שאתה כבר לא כאן.
אני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם. גם אם זה בעולם הבא.
אוהבת אותך עד כאב סבא.
יושבת, כותבת לך ובוכה.
איך בכלל אפשר להבין שאתה לא פה?
ככה. פשוט טסת ולא חזרת. כמו צעיר שיצא לכבוש את העולם.
מתגעגעת סבא. למרות שהנשמה שלך עדיין כאן.
עקשן היית ועקשן תשאר.
אבל החיוך שלך סבא, והחיבוק דוב שלך.
ולראות אותך משחק עם דניאל.
אתה חסר לי סבא.
ודניאל,
היא שרה לך היום שירי יום הולדת, וסבתא בקושי עצרה את הדמעות.
בתמימות של ילדה היא שאלה
אם כולנו עולים לשמיים כדי לחגוג לך יום הולדת,
ולמה לא הבאנו לך עוגה.
והיא הבטיחה לך שתכין לך עוגה לא חלבית.
אמרתי לה שאתה שומע אותה, והיא יכולה לדבר אליך כמה שהיא רוצה.
אבל היא רק רוצה חיבוק ולרקוד איתך.
היית אמור להיות בן 80 היום.
אבל החלטת לטוס לכבוש את העולם.
יום הולדת שמח סבא.
אוהבת אותך המון.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה