pregnancy painting night ציור הריון לילי


20.03.2013


ציור הריון - איך עושים?

הפעם דבי המתוקה הביאה לי סקיצה של ציור שאותו רצתה שאצייר לה על הבטן ההריונית.
היא ציירה לי על נייר פשוט עם עפרון. קווים מאד כללים, אך ציור די מובנה.
אוקיי. גם את זה אפשר לעשות אני מניחה.
התחלתי עם ציור כללי של כל הפרטים בצבע לבן.
והחלטתי שאני צובעת קודם כל את הרקע. לעתים אבחר להתחיל דווקא בפרטים עצמם, אבל הרקע בציור הזה הוא מאד משמעותי, והפרטים לא מורכבים מדי ואין לי חשש שיהרסו עם צביעת הרקע.







את הרקע בחרתי לצבוע בכמה טכניקות של צביעה. הראשונה שתראו למעלה, היא מריחה ומשיכה.
השניה, שתראו למטה, היא בטפיחות. את שתי השיטות ניתן לעשות גם עם מברשות וגם עם ספוגיות.
אני מעדיפה להשתמש במברשות, וגם הפעם בחרתי לצייר עם מכחולי ציור.
בגלל שהשעה כבר הייתה לעת ערב, בחרתי בגוונים מטאליים שיצטלמו יפה גם בתאורה החשוכה וגם עם הפלאשים.




השלב הבא יהיה מילוי הפרטים. במקרה  זה - הכוכבים, הירח, הנהר והפרח.
אני מתחילה את ציור ההריון במילוי כללי בגוונים הנבחרים.
כמו ברקע, גם כאן התחשבתי בתאורה, ובחרתי בגוונים בהירים מאד שיוארו לעומת החשכה של הרקע.



לאחר שסיימתי למלא את כל הפרטים, אני תוחמת אותם בגוון שחור.
השחור תוחם לנו ומדגיש את הפרטים ועוזר לי לייצר פרטים מורכבים יותר.
כמובן שמורכבות רבה אין בפרטים עצמם, והייחודיות של הציור תהיה השילוב שלו עם הצילום.
אני תוחמת בגוון שחור גם את כל הבטן ההריונית.
לסיום, בחרתי למרוח אבקה מבריקה ומעט נצנצים על הפרטים שרציתי שיוארו אף יותר.
הנצנצים וההברקה יוצרים הארה מדליקה ורב מימדיות בציור.
אני ממליצה לבחור בנקודות אור מסויימות, ולא להשתגע ולשים על כל ציור ההריון או ציור הגוף, אחרת התלת-מימדיות תאבד.




והנה התוצאה הסופית... 
ציור הריון לילי.
יצא קצת כמו הנסיך הקטן לא? :) 





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה