Antonym's giveaway - So who gets the makeup brushes?!


מתנצלים על העיכוב... היו המון טיפים שווים, וחלקם גם היו דומים, אז לקח לנו זמן רב לבחור את הטיפ המנצח!
וכשסופסוף בחרנו, בלוגר החליט לא לשתף פעולה...
אז הנה זה מגיע :)
מי שלא זוכרת במה מדובר, או רוצה לראות את כל הטיפים... מוזמנת להכנס לכאן

אז קודם כל, רצינו להודות לכל המשתתפות! הטיפים שלכן היו מעולים ובאמת שהיה לנו קשה לבחור...

החלטתי לפנק את כל המשתתפות ב10% הנחה על שירותי הסטודיו שלי -
סטודיו  לאיפור ושיער של שרון לוסטיג לונטל.
 
כולל איפור ו/או תסרוקת לאירוע (גם כלות!), סדנת איפור אישית או זוגית, טיפולי פנים ועיצוב גבות ועוד!

בנוסף, החלטנו לפרסם כאן כמה טיפים נבחרים...
הבנות שהטיפים שלהן מפורסמים כאן, זוכות ב25% הנחה על סדנת איפור אישית בסטודיו של שרון!
תודו ששווה ;-) 

שוברי ההטבה יישלחו לכן למייל.
את ההטבה עצמה תוכלו לממש עד ה01.12.2012

ולמי שלא זכתה ורוצה בכל זאת להכיר את המוצרים של חברת אנטונים ישראל ולהתעדכן בנעשה,
מוזמנת להכנס לדף הפייסבוק של אנטונים
ו/או להרשם למועדון הלקוחות החדש של אנטונים  (זה לא סותר!! יש מבצעים ייחודיים לחברות המועדון!)
יש הרצאות וסדנאות חינמיות מתוכננות, הפתעות לקראת החגים, הרבה טיפים שונים והמון כיף :)


ו.... לזוכה הגדולה!!!

הטיפ שזיכה את בעליו (עם השם המאד מפתיע ;-) בסט מברשות יוקרתי של חברת אנטונים שייך ל:

sharonA

וזה מה שהיא כתבה:

תודה רבה על ההגרלה השווה!
תמיד שמחה להתוודע למברשות איכותיות שלא עושות שימוש בשיער טבעי - ביג לייק ממני!
בקיץ, בכל הנוגע לאיפור, אני מורידה הילוך. הקו המנחה שלי הוא איפור קליל, טבעי ובד"כ עם צלליות שזורקות צבע מדליק (כמו טורקזיות שאני מאוד אוהבת).
אני אנסה לשתף אתכן בטיפ שלי:
למרות שאני דוגלת ומשתמשת בקרם הגנה לפנים, איכשהו הפנים מצליחות להתכהות לי - אז אני משתמשת במייקאפ כהה בטון אחד יותר מהמייקאפ הרגיל שלי. אני לא חסידה של פריימר בימי הקיץ הרותחים, למרות שהוא תורם לעמידות, כי אני שונאת את התחושה של "עוד שכבה על הפנים". אני משתמשת בו לסירוגין ובעיקר לאירועי ערב.
המייקאפ הקייצי שלי הוא לעולם נוזלי, נטול שומן וכזה שנותן גימור מאט לפנים כדי להמנע משימוש בפודרה (=עוד שכבה!). ליתר ביטחון, אני זורקת לתיק פודריה קטנה דחוסה, השאזואר הטי שלי נותן את אותותיו:)
משתדלת להמנע כמה שיותר מעפרון עיניים (כי גם העמידים שבינהם נמרחים) ומשתמשת בצלליות עמידות ובאייליינר ג'ל. כיף שאפשר בקיץ לצאת מגבולות האייליינר השחור כדי לתת מראה מדליק וכיפי. המסקרה אגב, נשארת שחורה, אבל משתנה למסקרה עמידה (שאני שונאת להוריד).
משום מה אני מרגישה שהשמש נוטה לטגן לי את הגלוס (מכירות את התחושה?), אז אני נוטה להשתמש בעפרונות ג'מבו לצביעת השפתיים. הם מרגישים לי פחות שומניים והם עמידים יותר.
ואולי הכי חשוב, ספריי לקיבוע המייקאפ, המצאה גאונית ששווה כל שקל!


שרון זוכה בסט מברשות יוקרתי של חברת אנטונים ישראל!
סט מברשות 5 מעורב של אנטונים. איזה כיף לזוכה!!




וברור שזה לא מספיק לנו... והיינו חייבים לשתף אתכן בעוד כמה טיפים נבחרים...


הטיפ של נעמה:
מתנה מדהימה!
מאז הפוסט הראשון שלך עליהם אני מתפתה לנסות ועוצרת בעד עצמי. 
הטיפ שלי לקיץ הוא לא לשכוח שלמרות הקיץ- העור עדיין צריך הזנה ולחות.
בנות עם עור שמן, במיוחד בקיץ, חושבות שאם הן ייבשו את העור הוא יבריק פחות.
בפועל מה שקורה זה שכדי "לפצות" על היובש העור מפריש יותר סבום (שומן).
לא לשכוח, גם בקיץ, להשתמש בקרם לחות יום יום- בבוקר בקרם לחות קליל שנספג מהר ורצוי גם עם מקדם הגנה ראוי, ובערב קרם מזין יותר כדי לקום עם עור רענן ורגוע.

(כמה נכון!!! אני כל הזמן נתקלת בבנות עם עור שמן אך ממש חסר לחות)




הטיפ של ABCD:
הטיפ שלי הוא:
בסיס טוב הוא המפתח לאיפור מנצח בקיץ. כשאני אומרת בסיס טוב הכוונה לבסיס קליל אבל עדיין שמספיק לנו את הצרכים שלנו כגון כיסוי או כיסוי פגמים או פשוט סתם כיסוי קליל ואחיד לגוון העור. ופשוט לשכוח מכל האובר איפור שאנחנו רגילות בחורף. צללית נייטרלית וגלוס או שפתון קליל ועדין ומסקרה בהחלט יספקו לנו לוק קליל שווה ובהחלט מותאם לימי הקיץ הקופחים.זהו זה הטיפ שלי שזה משהו שאני מיישמת בעצמי תמיד בקיץ. בהצלחה לכולן ומקווה שאצליח לזכות כי.... עדיין אין לי סט מברשות מקצועי וזה יהיה בהחלט פרס הוגן ושווה בהחלט. :)


(טיפ מעולה וחשוב!)



miss fin כתבה:
הטיפ שלי הוא לקפוץ לסקנדינביה ושם להתאפר איך שבא לך, קיץ או לא קיץ. ואם בכל זאת מתעקשים להתאפר בקיץ הישראלי, לשמור על קלילות. גם מבחינת חומרים, גם מבחינת שכבות וגם מבחינת צבעים. כך, גם אם משהו משתבש/נמרח/דוהה/בוהק, זה לא יהיה קטסטרופלי ובולט כמו עם איפור כבד/דרמטי.
(הרגת אותי מצחוק עם סקנדינביה! וכל השאר - פשוט נכון!)



erelabd כתבה:
הטיפ שלי הוא
לפני האיפור לקחת קובית קרח בשקית ולהעביר בעדינות על הפנים, כדי לקרר אותן ולתת להן מירקם נעים יותר.
(יאמי... רק אל תשכחו לנגב קודם!)



הטיפ של ניבה:
הי שרון,
אני עוקבת כבר מזמן..
הטיפ שלי הוא-אחרי שמסיימים להתאפר-להכניס את הראש לשתי דקות למקפיא (לא לסגור את הדלת☺). זה מאוד מרענן וגם עוזר לקבע את האיפור שלא ינזל.
לייקים עשיתי כבר מזמן..
שיהיה בהצלחה וקיץ נעים!
ניבה.
(תודו שכבר עכשיו בא לכן לנסות את זה...)



הטיפ של גלי:
GIVEAWAY שווה ! מאז שקראתי עליהם לפני כמה חודשים מעניין אותי לנסות את המברשות שלהם.
 הטיפ שלי לאיפור בקיץ: להשתמש בפריימר טוב שיודעים שמתאים למייקאפ שלך ולעור שלך, שישמור על העמידות של המייקאפ לאורך כל היום, ואם משתמשת בצלליות - גם פריימר להן. בנוסף, להחזיק בתיק דפי בלוט שבעזרתם אפשר לספוח שומנים מהפנים בלי לפגוע באיפור. וקיץ מדהים לכולן :)
(בהחלט טיפ חשוב כדי שהאיפור יישאר עמיד ולא יימרח... ודפי בלוט הם בהחלט מוצר מעולה בקיץ שלנו)



הטיפ של מיכל:
היי
אכן הגרלה עם פאסון ... בהחלט אמצא שימוש נאה לסט המברשות הזה .
אז ככה : אני עוקבת אחרי הבלוג,עשיתי לייק לדף הפייסבוק,שיתפתי על הקיר שלי וגם לדף של Antonym Cosmetic Israel
ועכשיו לטיפ : הקיץ בישראל ידוע בחומו ובדביקותו ... על כן במקרה הזה כל הממעיט הרי זה משובח . אני ממליצה ביותר על כל מוצרי הטריפל למינהם מייק-אפ בשילוב עם קרם לחות וקרם הגנה ... שלוש במכה אחת . כבעלת עור שמן גיליתי מוצר גאוני ,שהצטרף לערכת הפק"ל אצלי בתיק - מגבונים סופחי שומן .... מצויין לרגעי מבריקות /שמנוניות...
זהו ...מקווה שתאהבי .
מיכל אנגלנדר 
(גם אני מתה על מוצרי הטריפל! למרות שבימים היבשים אני כן מניחה קרם לחות לפני..ומגבונים או דפי פודרה זו בהחלט תוספת מעולה בקיץ)




Yifatiii הטיפ של 
הייתי מאוד שמחה להירשם לבלוג שלך אבל טרם הוספת אפשרות להירשם דרך המייל כפי שביקשתי... 
הסט מברשות נראה מדהים! זו הפעם הראשונה שאני מתוודעת לחברה הזו.
הטיפ הקיצי שלי הוא לטבול את כפות הרגליים במים פושרים למשך כ15 שעה, מיד אחרי שחוזרים הביתה מיום עבודה, כשהרגליים כואבות ונפוחות. לאחר מכן למרוח חמאת שיאה ולשכב מול הטלויזיה/ספר לפחות חצי שעה עם הרגליים למעלה ולתת להם לנוח. זה פינוק נפלא שאני מאוד אוהבת לעשות בימים החמים של הקיץ :)



(לא הכי איפורי, אבל הטיפ הזה נשמע שווה ניסוי!! מזל שכ"כ חם שלא חסר לנו מתי... ולגביי ההרשמה: מתנצלת! לא הצלחתי עדיין לעשות זאת, מבטיחה לנסות שוב!!:)






אשמח מאד אם תמשיכו לקרוא אותי... הרבה הפתעות מתוכננות לנו להמשך...
וכמובן שנתראה גם בפעילות הבאה ;-)

תגובה 1:

  1. אכן כיף לזוכה!!
    תודה רבה רבה, שמחה לראות שאהבתם את הטיפ שלי וממש מצפה להשתמש במברשות השוות :)
    תצרי איתי קשר במייל? :)

    השבמחק