ראש בראש: מסקרות לריסים ארוכים במיוחד




החלטתי להכיר לכן שתי מסקרות שאני מאד אוהבת, שמיועדת להארכת ריסים (ולא לעיבוי)
שתיהן מדהימות, אחת לדעתי אין בארץ, אבל לא בעיה להשיג אותה. ושתיהן לא הכי מוכרות.
אז למה ראש בראש?
כי אחת של אסתי לאודר, ועולה בהתאם (לא מעט:) והשנייה של מייבלין, וגם היא עולה בהתאם (דולרים בודדים בארה"ב)


והרי התוצאות:


Projectionist - Estee Lauder


המסקרה בהגדרתה אמורה לתת נפח והגדרה מדוייקת של הריסים. בפועל היא נותנת ריסים ארוכים במיוחד.
מוציאה חומר רב, מומלץ להוריד אותו על טישו ולא לנגב חזרה על הפיה.


למה כן?
  • כי היא כן מוסיפה נפח. יחסית מבודדת את הריסים. מראה מאד עדין ומלכותי.
  •  כי היא עמידה בטירוף למרות שבהגדרתה היא לא. 
  • כי היא של אסתי לאודר, ואפילו למסקרות שלהם יש ריח נעים ;-)
  • הם לא מבצעים ניסויים בבע"ח.
  • הראש מאד נוח לעבודה, בגודל מוצלח, דק יותר בקצה ומאפשר גישה נוחה לכל האזורים בעיניים.
למה לא? 
  • כי קצת קשה להסיר אותה.
  • המחיר לא זול במיוחד, (אבל האמת שגם לא בשמיים עם כל המבצעים שיש לקראת החג.)


פרוג'קשיוניסט של אסתי לאודר. לא מצאתי את הגודל המלא :-D








Maybelline - Lash Stiletto

המסקרה הזו מיועדת להארכת ריסים עד 70% יותר. השם שלה נובע מעקב הסטילטו - עקבי המסמר,
שמקנים אורך מטורף לרגליים - אז הססמא שלהם היא שהמסקרה הזו עושה לריסים מה שהעקבים עושים לרגליים...
מגיעה גם בגרסא עמידה, מיותרת לדעתי ותיכף תבינו גם למה.
גם היא מוציאה חומר רב, פחות משל אסתי, אבל עדיין מומלץ להוריד אותו על טישו.


למה כן?
  • המסקרה באמת מקנה מראה של ריסים ארוכים במיוחד, בונה אותם אחד-אחד.
  • הגרסא הרגילה עמידה בטירוף, וקשה להסרה, לכן לא מוצאת הרבה טעם בגרסא העמידה. 
  • וכמובן שהמחיר שלה באמת שווה.
  • ראש דק יותר בקצה, מה שמקל על הנחה בזויות ובריסים התחתונות.
למה לא?
  • כי לא ראיתי אותה בארץ, תקנו אותי אם אני טועה...
  • ולמרות אהבה שלי למסקרות שלהם, הם שייכים לתאגיד לוריאל, שעדיין מבצע ניסויים בבע"ח...





לצערי הרב הלך לי הטלפון לפני שהצלחתי להעלות את התמונות שצילמתי עם המסקרה.
אז תאלצו לסלוח לי הפעם...
מה שכן, אני חייבת להגיד שהלכתי כל היום כשכל עין עם מסקרה אחרת, ולא היה שום הבדל...
המראה שהתקבל היה של ריסים קצת יותר מלאות, ומוארכות כמעט אחת-אחת.
אני שמתי כמות מזערית כדי להגיע לתוצאה טבעית יחסית. אפשר להגיע איתן לתוצאות הרבה יותר דרמטיות,
ואני מניחה שגם הנפח ייעלה בהתאם.








לאש סטילטו של מייבילין. חלופה זולה וטובה. רק שלא נראה לי יש בארץ...









אז מה דעתכן??
איזו מסקרה לריסים ארוכות אתן הכי אוהבות??
תנו טיפים והמלצות לשאר הקוראות (וגם לי!)




2 תגובות:

  1. בעבר קניתי מסקרות של YSL, הלנה רובינשטיין (לצערי כבר לא משווקת בארץ) ולנקום במיטב כספי. היון ניתן למצוא בקוסמטיקה העממית מסקרות טובות במחירים שווים.

    את סטילטו גיליתי בארה"ב במחיר 8 דולרים בודדים, היא עשתה עליה ארצה, אך יתכן שמאז הביאו את החידשים האחרונים כמו ONE by ONE ועד, היא הוסרה מהמדפים?

    ללוריאל יש מסקרות טובות ובמבצעים מצויינים וכך גם למייבלין. אני מאוד מרוצה וכך מפנה כסף ל"בזבוזי כסף" אחרים.

    אני בעד לבטל אימות מילים דרך הגדרות הבלןגר, זה מעצבן!

    השבמחק
  2. אני מנסה לבטל את האימות מילים!!
    זה בגלל הכרום התחיל את זה... באקספלורר לא היה את זה...

    השבמחק