I'M BACK!

חזרנו!!

אז לאחר העדרות ממושכת שנבעה מהמון סיבות טכניות, הבלוג חוזר לחיים!
מדי שבוע נפרסם רשומה בנושאי איפור וטיפוח שמהן תוכלו ללמוד המון.
הבלוג הזה שונה מבלוגים אחרים בכך שהוא מתבסס על העברת הידע המקצועי שלי אליכן.

פתחתי את הבלוג הזה כי החלטתי שנמאס לי לשמוע שטויות!
אני כאן כדי להפריך את המיתוסים, אני כאן כדי לעזור לכן להחליט איך להתנהל באורח חיי הטיפוח שלכן,
כדי לדעת לסנן פרסומות ודיילות פארמים למיניהן, כדי שיהיה לכן את הידע הנכון לעצמכן.
בין היתר נדווח על מבצעים שווים ומוצרים חדשים שנראה לי ששווה לכן לבדוק.
זכרו שכל מה שכתוב בבלוג נכתב כדעתי האישית בלבד.

קצת עליי:

שרון לוסטיג-לונטל, נשואה ליובל ואמא של ארתור.
מדריכה בכירה לאיפור וטיפוח.
מאפרת ומסרקת כלות ומלוות.
קוסמטיקאית פרא-רפואית.


אני כאן כדי להעביר את הידע שלי.
מוזמנות להגיב ולשאול שאלות.

מוזמנות לבקר באתר הבית שלי
שרון לוסטיג-לונטל - "היופי שבך"
ובדף הפייסבוק
שרון לוסטיג לונטל - "היופי שבך " פייסבוק


ארתור כשהיה תינוקי

אני ביום חתונתי...


ארתור ויובל בשעת פינוק
נתראה!

וחוצמזה, שווה לכן לבדוק את המבצעים החדשים לכלות הקיץ!
הכל אודות כאן : מבצעי כלות קיץ 2011!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה